Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 22 decembrie 2010

Cutie pentru dar


   Tot pentru botezul fetei mele am realizat si o cutie pentru bani. Tot motivele financiare m-au motivat sa fac o cutie. La agentia care a realizat decorul botezului a cerut pentru o cutie ~ 70 ron ceea ce mi s-a parut cam mult astfel ca am cumparat 2 cartoane de culoare roz care m-au costat ~ 6 ron.
   Am folosit o cutie din carton pe care am taiat-o dupa modelui ales de mine, am imbracat cutia in cartonul roz si am lipit diferite ornamente pe care le-am facut fie cu ajutorul perforatoarelor cu model fie cu accesori gasite prin casa. Ca sa leg cele doua bucati ale caruciorului am folosit panglica roz.Cu ajutorul imprimantei am scos literele care compun numele fetei mele si le-am decupat apoi le-am lipit pe cutie. Realizarea cutiei a durat ~ 4 ore.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...