Totalul afișărilor de pagină

marți, 27 martie 2012

Un motan haios – pireu cu chiftele

 Un motan haios – pireu cu chiftele 
   Astazi am intrat un pic in bucatarie si m-am gandit sa fac ceva rapid dar haios pentru puiutul meu astfel ca am realizat un motan hazliu :

un motan haios

   Puiutul meu a fost captivat si foarte incantat. Am facut un pireu pe care l-am decorat cu masline pe post de nasuc, castraveti la ochi, un pic de ardei rosu la gura si sunculita la mustati si urechiuse , de jur imprejur am facut niste chiftelute.

doi motani haiosi
   Pisicuta mea a cam devorat o parte din motanel, dar mai ales chifetutele pentru ca ii place tare mult carnea in schimb cu cartofi nu e tocmai prietena. Copiilor le plac foarte mult astfel de decorari. Sper ca v-am facut sa zambiti si poate incercati ceva simplu dar de mare impact vizual.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...