Totalul afișărilor de pagină

joi, 5 aprilie 2012

Paste - ou decorativ

    Am gasit pe net o idee foarte interesanta, un ou decorativ, eu am facut ceva asemanator de Craciun - un glob. Pentru glob am folosit niste sfoara pe care am bagat-o in aracet dupa care am intins-o pe un balon. Balonul astfel ornat l-am lasat sa se usuce cam o zi dupa care am spart balonul si l-am scos. Sfoara se poate colora si orna dupa preferinta.  Am sa incerc sa fac si un ou zilele astea si am sa va arat rezultatul. 

glob de Craciun ornat prin tehnica quilling

in interiorul globului am introdus niste bomboane
idee preluata de pe internet

1 comentarii:

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...